وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم
سرخط خبرها

نماینده رودبار خطاب به رئیس‌جمهور: مردم نگران معیشت و گرانی روزافزون هستند| نسبت به بازنگری در مدیران ارشد اقدام کنید

  • کد خبر: ۱۱۹۴۴۱
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
نماینده رودبار خطاب به رئیس‌جمهور: مردم نگران معیشت و گرانی روزافزون هستند| نسبت به بازنگری در مدیران ارشد اقدام کنید
نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: باور دارم اگر باران باریدن برای کشور مصیبت و خسارت به بار می‌آورد، به این دلیل است که مدیران وظایف خود را در زمان مشخص و به درستی انجام نمی‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه، ۹ مردادماه) مجلس در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، گفت: منطق اداره کشور بر این است که سیاستگذاری بر اساس اجرای درست شکل گیرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه در کشوری که ادعای مکتب حسینی (ع) را داریم، قاعدتا عدالت و توزیع آن در همه ابعاد بر محور ظرفیت‌ها باید باشد، عنوان کرد: هم در توزیع امکانات و هم در استفاده از ظرفیت‌های منابع که محور عدالت است.

وی ادامه داد: بنا بر اعتقاد بسیاری از کارشناسان برجسته مدیریتی و اقتصادی، عدم به کارگیری صحیح از ظرفیت ها، زمینه بسیاری از مشکلات موجود در تلنبار شدن آن‌ها است. به خانواده‌های مصیبت زده از سیل تسلیت می‌گویم و باور دارم اگر باران باریدن برای کشور مصیبت و خسارت به بار می‌آورد، به این دلیل است که مدیران وظایف خود را در زمان مشخص و به درستی انجام نمی‌دهند.

گودرزوند چگینی در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: انتظار می‌رود، نسبت به بازنگری در انتصابات مدیران ارشد اقدام کنید تا زحمات شبانه روزی جنابعالی و تیم تلاشگر شما بیهود و بدون خروجی نباشد. بخشی از مدیران صرفا به دنبال گذران زمان، گرفتن حق مسئولیت و دادن اطلاعات غلط و گزارش‌های غیرمستند و دوری از مردم هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مردم نگران معیشت، تولید و گرانی روزافزون خدمات هستند. در خصوص وزارت کار انتظار می‌رود، وزیر کار را زودتر مشخص کنید. بخش‌های زیرمجموعه این وزارتخانه همچون سازمان تأمین اجتماعی باید بازنگری شود. از وزرا می‌خواهم نسبت به شهرستان‌های محروم و شهرستان‌هایی که منابع سرشار دارند، اما محروم نگاه داشته شده اند، به صورت جدی نگاه شود.

وی اضافه کرد: همچنین خطاب به وزیر نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه، اظهار کرد: موضوع آب شهرستان رودبار به عنوان منشأ آب استان گیلان، با مشکل آب شرب و کشاورزی روبرو است. سدی در منطقه از سال ۹۲ آغاز شده، اما بعد از ۹ سال هنوز نتوانسته بودجه سالم را دریافت کند تا بتواند آب ۵ شهر و ۲۸ روستا را تأمین کند. چند بار باید حضوران بیاییم و چند بار نامه کتبی بنویسیم تا شما قانع شوید ماده ۲۳ به این پروژه دهید. انتظار داریم مشکل آب شهرستان رودبار در دوره شما به سرانجام برسد علیرغم اینکه همه استعلام‌ها گرفته شده است.

گودرزوند چگینی همچنین خطاب به وزیر نفت عنوان کرد: انتظار داریم ۱۲ روستای باقیمانده منطقه که از محروم‌ترین‌ها هستند، از نعمت گاز برخوردار شوند. ۲۲ کیلومتر حریم شهرستان رودبار علیرغم مخاطره بودن و نیازمند بازنگری جدی در حریم رودخانه‌ها فکری به حال آن‌ها نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: به موضوع زیتون بر اساس تبصره ۸ توجه شود و این محصول جدی گرفته شود که کشاورزان شهرستان رودبار نیازمند توجه جدی هستند.

نایب رئیس اول کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از وزیر آموزش و پرورش به خاطر برگزاری ورزش بانوان تشکر می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->